1.DEFINITII SI TERMENI
Inainte de a face o Comanda va rugam sa cititi cu atentie prezentele Termeni si Conditii Online, denumite, in cele ce urmeaza, in integralitatea lor “Documentul”.
Folosirea acestui website: www.domio.ro, crearea unui Cont pe Site si/sau realizarea de Comenzi online semnifica acceptul Dvs. in ceea ce priveste Termenii si Conditiile Online mentionate mai jos.
Aceste Termene si Conditii Online sunt valabile exclusiv pentru achizitionarea Bunurilor si Serviciilor DOMIO, denumite in cele ce urmeaza “Bunurile/Produsele” si “Serviciile”, afisate pe Site-ul www.domio.ro si comercializate online.
Vanzatorul – HOME KIT DECORATION SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Str Urusagului nr 14, 14C, FLORESTI, jud. CLUJ cu cod unic de inregistrare fiscala RO21381404.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica, legal constituita, inregistrata pe Site, direct, sau prin reprezentantii sai legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Online.
Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica sau orice entitate juridica, legal constituita, care isi face un Cont in Site, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic etc.) in baza crearii unui Cont si/sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care, acceptand Termenii si Conditiile Online, efectueaza o Comanda valida pe Site (initiaza, completeaza si finalizeaza o Comanda). Inainte de a fi Cumparator/Client, orice persoana fizica, persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, devine mai intai Utilizator.
Varsta de majorat – varsta implinita de 18 ani pentru ambele sexe;
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului/ Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi, garantii Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cos/Cosul meu – sectiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumparatorului/ sa adauge Bunuri si/sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile si/sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumparatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si/sau Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web www.domio.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele si/sau Serviciile mentionate in Comanda, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat, inclusiv documentele aferente mentionate in prezentul Document.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Comanda valida confirmata de catre Vanzator, conform celor specificate in prezentul document, constituie Contract.
Continut reprezinta:
– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, care sunt detinute de DOMIO, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare); continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumparatorilor /Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului/Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun si/sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul si/sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre Vanzator si/sau producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile si/sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telephonic /mobile push/webpush/etc.), continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si/sau Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzatorul, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – taxa reprezentand Contribuţia anuala pentru Echipamentele Electrice și Electronice Puse pe Piaţă în România exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Cod de validare de tip captcha – este un cod instituit unilateral de către Vanzator (Administratorul Site-ului Vanzatorului) prin care se verifică că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.
Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor si/sau Promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Link – legatura intre documente/module/pagini apartinand Site-ului (link-uri interne) sau intre Site si alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).
Drepturile Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003, actualizata si republicata, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum si in actele normative incidente in materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.
- DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, in sensul scaderii numarului acestora. Intr-o astfel de situatie, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna proportional o parte din suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul email-ului (postei electronice) si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1.Folosirea Continutului, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea acestuia, implica aderarea si acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termeni si Conditii Online.
3.2.Utilizatorul/Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment, cu exceptiile precizate expres in prezentul Document. In cazul in care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document, trebuie sa o faca in scris, in mod clar, expres si neechivoc, prin transmiterea unui email in acest sens Vanzatorului, la adresa de e-mail: office@domio.ro. Odata cu revocarea acceptului pentru Termeni si Conditii, Utilizatorul/Clientul accepta ca renunta la: accesul la Bunurile si/sau Serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor si/sau comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (electronice, etc.)
3.3.Cu titlu de exceptie, Cumparatorul/Clientul nu poate sa isi revoce acordul exprimat in favoarea respectarii Termenilor si Conditiilor Online pe perioada derularii unui Contract, pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator pentru Produsele livrate si/sau Serviciile prestate in baza Comenzii onorate de Vanzator.
3.4.Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.5.Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.6.In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.7.Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.8.Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9.Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, in vederea monitorizarii bunei functionalitati a Site-ului, cat si pentru imbunatatirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul si/sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de e-mail inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienti/Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
3.10.In cazul platilor online sau prin virament, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala Leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR, etc. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
3.11.In imaginile de prezentare a Bunurilor si/sau Serviciilor Vanzatorul isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse/accesorii etc., decat cele comercializate pe Site si care sunt utilizate pentru a crea o grafica ambientala placuta, prezenta lor in acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot sa nu fie incluse in componenta si/sau costurile Bunurilor respective si implicit nu vor fi livrate impreuna cu acestea.
3.12.Informatiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuantei.
3.13.Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
3.14.Prezenta Bunurilor pe Site NU garanteaza existenta lor in STOC. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în care Bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vanzatorul își rezervă dreptul să anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.
3.15.DOMIO isi rezerva dreptul de a modifica pretul Bunurilor si/sau Serviciilor afisate pe Site, fara o instiintare/notificare prealabila, in conformitate cu Politica sa Comerciala si de Vanzari. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice alta informatie de pe Site, fara nici o anuntare prealabila.
3.16.Pentru o buna informare a sa, Cumparatorul va monitoriza permanent Termenii si Conditiile Online, care pot fi actualizate, modificate si completate oricand de Vanzator.
3.17.In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si Conditiile Online valabile la momentul aparitiei neintelegerii intre Parti si notificarii acesteia in scris de catre Cumparator catre Vanzator.
3.18.Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Vanzatorului sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
4.1.Continutul, astfel cum este definit in prezentul Document incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorul, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
4.2.Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului/ nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Vanzatorului.
4.3.Orice Continut la care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzatorl si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Vanzatorului cu referire la acel Continut.
4.4.Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul/ poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
4.5.In cazul in care Vanzatorul confera Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului/ dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut, la care Utilizatorul/ Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor Continuturi pe Site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Vanzatorului pentru respectivul Utilizator/Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest Continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui Continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
4.6.Niciun Continut transmis catre Utilizator, Client, sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/sau al angajatului/prepusului Vanzatorului care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul Continut.
4.7.Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau prin acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
- COMANDA
5.1.Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in Cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate expres pe Site. Odata adaugat in Cos, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in Cos, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
5.2.Pentru a duce la bun sfarsit o comanda, Cumparatorul trebuie sa urmeze optiunea “finalizeaza comanda”, care, dupa introducerea produselor in cos, ofera Cumparatorului posibilitatea de a opta intre: (i) a utiliza contul sau existent pe site, pentru atutentificare; sau (ii) a crea un cont nou in scopul autentificarii; sau (iii) a finaliza rapid o comanda fara deschiderea unui cont pe site. Ultima optiune difera de primele doua prin aceea ca orice potential Cumparator nu trebuie sa-si mai deschida un cont pe site iar datele sale nu vor fi retinute permanent pe site, ci doar atata timp cat este nevoie pentru procesarea comenzii si perfectarea vanzarii, datele fiind sterse automat ulterior acestui moment. Totodata in lipsa unui cont pe site, Cumparatorul nu va putea sa verifice istoricul achizitiilor sale pe site si la orice noua intentie de achizitie online, pe site, va trebui sa-si introduca din nou toate datele, ca si la prima achizitie. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.3.Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4.Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei Parti fata de cealalta sau fara ca vreo Parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
5.4.2. invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;
5.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt nereale, incomplete si/sau incorecte;
5.4.4. in cazul unei erori cu privire la pretul produselor, generate de comunicarea tehnica gresita dintre programul de gestiune si preturi al Vanzatorului si site-ul www.domio.ro. In nicio situatie nu se pune problema de nerespectare a drepturilor consumatorului.
5.5.In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
5.6.Disponibilitate produse site. Deoarece nu detinem stocuri pentru o mare parte din produse, nu putem confirma in timp real prin interfata site-ului stocul disponibil la producator. Acest model reduce costurile de operare si ne permite sa practicam preturi mai avantajoase la o gama variata de produse.
5.6.1.Termenul de livrare al produselor poate varia in functie de disponibilitatea produselor:
– Pentru produsele aflate IN STOC livrarea se face in termen de 3-5 zile lucratoare din momenul confirmarii comenzii;
– Pentru produsele aflate LA COMANDA – livrarea se face intre 2-6 saptamani (in functie de producator/grupa de produse/sau produse) din momentul confirmarii comenzii. Veti fi sunat de catre un reprezentant pentru a va comunica un termen de livrare cat mai exact;
5.6.2.Pentru produsele LA COMANDA pot aparea unele intarzieri cauzate de anumite aspecte care nu tin de SC HOME KIT DECORATION SRL, ci de furnizorul de la care se face aprovizionarea sau de transportatorul care intermediaza produsele. In aceste cazuri ne angajam sa va anuntam cat mai repede despre situatia aparuta si sa actualizam termenul de livrare.
5.6.3.Pe durata livrarii catre client pot aparea factori externi care cauzeaza anumite intarzieri care nu tin de noi sau firma de curierat : conditii meteorologice defavorabile, blocaje rutiere, accidente, probleme auto. Ne angajam sa va instiintam despre aceste aspecte si sa ne asiguram ca produsele comandate vor ajunge cat mai repede la d-voastra.
5.6.4.Pentru livrarea la domiciliu, manipularea produselor de la masina de transport intra in sarcina clientului. Noi va asiguram transportul pana la adresa indicata pe comanda.
5.7.Posibilitatea anularii unei comenzi este disponibila prin trimiterea unui e-mail catre adresa: office@domio.ro. Daca v-ati razgandit si nu mai doriti un Bun din comanda, doriti alt Bun decat cel comandat sau nu mai doriti niciunul dintre Bunurile comandate, ne puteti anunta in maxim 24 ore de la lansarea comenzii pe adresa de e-mail: office@domio.ro. Colegii nostri de la Relatii Clienti vor face tot posibilul sa va modifice sau sa va anuleze Comanda. Dupa termenul de 24 ore de la data comenzii, Bunurile comandate/Comanda va fi confirmata si acceptata de catre Client.
5.8.Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din contul Dvs. de Client, in sectiunea “Comenzile mele”.
- FACTURARE – PLATA
6.1.Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului www.domio.ro sunt in lei (RON) si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare. Pretul Bunurilor este evidentiat separat de pretul Serviciilor. Facturarea Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate se face folosind informatiile furnizate de Cumparator in formularul destinat in acest sens, care se gaseste pe Site. DOMIO nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Cumparator pentru factura.
6.2.Pretul, modalitatea de plata, termenul de plata, termenul de livrare sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si/sau Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
6.3.Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Vanzator, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
6.4.Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul si de a le comunica prin e-mail Vanzatorului si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
6.5.Prin aceasta modalitate de comunicare, Cumparatorul, accesand Contul sau e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului, va detine o evidenta a facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate doreste.
6.6.Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic, prin adaugarea acestora de catre Vanzatorul in Cont sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
6.7.In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont sau in email-ul furnizat, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de e-mail: office@domio.ro.
6.8.Datele cardului bancar/de plata ale Clientului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile pentru Vanzator si nici nu vor fi stocate de catre de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei (de exemplu o Banca sau un IFN) sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, cu respectarea dispozitiilor incidente in domeniul stocarii datelor, despre a carei identitate Clientul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.9. Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L , o societate organizată în baza legii române, având sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et. 4, sector 2, 020335
BUCUREȘTI, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul RO43131360; J40/12763/2020, societate care detine proprietatea asupra portalului de plati “NETOPIA” (utilizat de Vanzator in procesul de vanzari online) si care gestioneaza functionarea acestuia.
6.10.Cumparatorul/Clientul va avea la dispozitie mai multe modalitati de plata, descrise mai jos:
– plata online cu cardul bancar in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
– plata prin virament cu Ordin de Plata in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
*In cazul optarii pentru plata pretului Bunului prin virament bancar cu Ordin de Plata, va rugam sa indicati in mod expres numarul Comenzii (facturii proforma) in cadrul Ordinului de Plata, pentru o mai eficienta gestionare a platilor de catre Vanzator.
ATENTIE: Prin exceptie la cele mentionate mai sus, in cazul efectuarii unei comenzi pentru un bun care are ca status: LA COMANDA, sau a unei comenzi mixte care cuprinde cel putin un bun care are ca status: LA COMANDA, Vanzatorul poate decide sa ofere Cumparatorului/Clientului ca si optiune de plata exclusiv plata online cu cardul bancar in contul Vanzatorului, Cumparatorul/Clientul nebeficiind in acest caz si de celelalte optiuni de plata mentionate mai sus. Modalitatile de plata permise vor putea fi vizualizate la momentul finalizarii comenzii.
6.11.In cazul optarii de catre Client pentru efectuarea platii pretului prin sistemul de plata online sau prin virament bancar cu Ordin de Plata, in vederea achizitionarii oricarui Bun ori Serviciu de pe Site, Vanzatorul nu va livra Bunul achizitionat/comandat de pe Site, pana cand Pretul Bunului si/sauServiciilor nu intra contul Vanzatorului. In situatia in care Pretul Bunului si/sau Serviciilor nu intra in Contul Vanzatorului in termen de 15 zile calendaristice de la data efectuarii Comenzii, Comanda va fi anulata si se considera a nu fi existat, Vanzatorul fiind exonerat de orice raspundere, de orice natura fata de Client.
6.12.Pentru motive de securitate a Tranzactiilor este recomandat ca Utilizatorul/ Cumparatorul sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Deasemenea, nu este recomandata divulgarea parolei de acces in cont si se recomanda folosirea unei parole cat mai complexe care sa asigure acesteia un grad mai puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
7.CONDITII DE LIVRARE A BUNURILOR
7.1.Documentele care insotesc Bunul la livrare. La livrare, Bunul va fi insotit de urmatoarele documente: certificat de garantie (include instructiunile de utilizare) si schita de montaj (daca este cazul) precum si orice alt act solicitat de legislatia in vigoare la momentul livrarii.
7.2.Modificarea conditiilor de livrare / Anularea unei livrari. Posibilitatea anularii unei livrari este disponibila prin trimiterea unui e-mail catre adresa: office@domio.ro. Daca v-ati razgandit si doriti sa modificati adresa de livrare, sau doriti anularea totala a livrarii, ne puteti anunta in maxim 24 ore de la lansarea comenzii pe adresa de e-mail: office@domio.ro. Colegii nostri de la Relatii Clienti vor face tot posibilul sa va modifice detaliile livrarii sau sa va anuleze livrarea. Comanda poate fi anulata doar in maxim 24 ore de la data lansarii.
7.3.Termene de livrare pot varia in functie de disponibilitatea produselor:
– Pentru produsele aflate IN STOC livrarea se face in termen de 3-5 zile lucratoare din momenul confirmarii comenzii.
– Pentru produsele aflate LA COMANDA – livrarea se face in 2 – 6 saptamani din momentul confirmarii comenzii. Veti fi sunat de catre un reprezentant pentru a va comunica un termen de livrare cat mai exact.
Pentru produsele aflate “la comanda” pot aparea unele intarzieri cauzate de anumite aspecte care nu tin de DOMIO, ci de furnizorul de la care se face aprovizionarea sau de transportatorul care intermediaza produsele pana la dvs. In aceste cazuri ne angajam sa va anuntam cat mai repede despre situatia aparuta si sa actualizam termenul de livrare.
Pe durata livrarii catre client pot aparea factori externi care cauzeaza anumite intarzieri care nu tin de noi sau firma de curierat : conditii meteorologice defavorabile, blocaje rutiere, accidente, probleme auto. Ne angajam sa va instiintam despre aceste aspecte si sa ne asiguram ca produsele comandate vor ajunge cat mai repede la d-voastra.
Termenele de livrare sunt asumate de Vanzator, cu excepţia perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paşti, de Craciun, etc.), a promotiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea şi livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vanzatorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor achizitionate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vanzator, precum cauzele de forta majora (inclusiv, dar nelimitandu-se la restrictii legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).
Livrarea la domiciliu, manipularea produselor de la masina de transport intra in sarcina clientului.
7.4.Detalii privind livrarea. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor care insotesc Bunul.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si prestarea Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.Daca trebuie livrate Bunuri la termene de livrare diferite, acestea se vor putea livra la date diferite in oricare dintre Comenzile aceluiasi Cumparator. In vederea finalizarii procesului de livrare, dupa verificarea vizuala a Bunului, Cumparatorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispozitie de reprezentantul firmei de curierat care face livrarea. Va recomandăm să verificați integritatea ambalajelor Bunului la livrare, împreună cu firma de curierat, înainte de a semna documentul care atesta livrarea. In momentul receptiei produselor, trebuie sa mentionati pe documentele de transport daca: cutiile produselor, paletii, coletele sunt lovite, murdare, rupte sau incomplete in vederea eficientizarii procesului de inlocuire a Bunului, daca este cazul. Livrarea nu include montajul. De aceea, defectele rezultate in urma montajului necorespunzator nu pot fi imputate Vanzatorului.
7.5.Costurile de livrare.
Tarifele de transport variaza in functie de valoarea si tipul comenzii:
- pentru comenzile livrabile pe paleti standard (80 x 120 cm) si cu valori de peste 5000 lei transportul este GRATUIT.
- In cazul produselor din ceramica (gresie/faianta), pentru placile de dimensiuni mari (120 x 120 cm, 120 x 240 cm sau 120 x 280 cm) nu se poate oferi transport gratuit la comenzile de peste 5000 ron. Costul se va stabili punctual in functie de distanta si greutatea produselor.
Cost aproximativ in functie de greutate:
0 – 100 KG – Pretul variaza intre 165 si 185 lei (TVA Inclus)
101 – 200 KG – Pretul variaza intre 185 si 250 lei (TVA Inclus)
201 – 400 KG – Pretul variaza intre 250 si 320 lei (TVA Inclus)
401 – 800 KG – Pretul variaza intre 320 si 400 lei (TVA Inclus)
Pentru localitatile situate la distanta intre 20 km si 80 km fata de resedinta de judet se adauga un cost de 36 ron/palet.
Pentru localitatile situate la distanta mai mare 80 km fata de resedinta de judet se adauga un cost de 60 ron/palet.
Costul variaza in functie de distanta fata de depozitul logistic din care se livreaza comanda.
- GARANTII
8.1.Toate Bunurile comercializate de catre Vanzator beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale Vanzatorului. Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului vor fi insotite de certificate de garantie, la livrare. Certificatele de garantie ce insotesc Bunurile se vor regasi impreuna cu recipisa (AWB-ul) firmei de curierat, sau vor fi inmanate personal, in situatia in care livrarea se face cu flota proprie de transport. La solicitarea Clientului certificatele de garantie pot fi transmise si pe email.(link catre certificate de garantie).
8.2.Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza datele din Contul sau ori de cate ori este cazul si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
- TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
9.1.In functie de modalitatea de achizitie si/sau de modalitatea de plata aleasa de Cumparator, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata de la Vanzator catre Client/Cumparator astfel:
– in cazul efectuarii platii online sau prin virament bancar (cu Ordin de Plata) inainte de livrare – la momentul realizarii livrarii, in locatia indicata in Comanda;
9.2.Prin livrare se intelege predarea Bunului si a documentelor care il insotesc, conform prezentului Document si semnarea de primire a documentului de transport al Bunului, furnizat de curier sau personalul vanzatorului, la momentul predarii acestuia.
- POLITICA RETUR PRODUSE
10.1.In cazul in care doriti sa faceti retur va rugam sa trimiteti mail la adresa office@domio.ro in care sa specificati numarul de comanda , respectiv motivul pentru care doriti sa faceti returul. Doar dupa APROBAREA scrisa a cererii de RETUR de catre reprezentantul DOMIO veti putea returna produsul/produsele.
10.2.Retururile se vor expedia dupa completarea formularului din aceasta pagina (la campul subiect va rugam sa precizati nr comenzii, iar la mesaj va rugam sa descrieti problema intampinata) doar la adresa indicata de DOMIO.
Descarca de aici formularul : click aici.
10.3.Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrare, sa nu prezinte urme de utilizare/deteriorare, sa fie in ambalajul original + sa aibe toate accesoriile daca e cazul , cu etichetetele si certificatele intacte. Daca produsul nu este returnat intr-o stare care sa ii permita repunerea lui in vanzare, ne rezervam dreptul de a retrimite produsul catre client, pe cheltuiala acestuia.
10.4.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client (in afara exceptiilor care se vor detaila mai jos), iar returnarea contravalorii produselor returnate se va face in maxim 14 zile calendaristice din momentul receptionarii returului in depozitul central. Restituirea se face intr-un cont bancar deschis in lei, pus la dispozitie de catre cumparator.
10.5.Conform legislatiei in vigoare, returul produselor fara a preciza nici un motiv se aplica doar persoanelor fizice, iar termenul este de maxim 14 zile din momentul receptionarii produselor (vezi O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative).
10.6.SCENARII DE RETUR:
- Clientul ( pers fizica) renunta la comanda fara nici un motiv. In acest caz, clientul va respecta pasii de retur enumerati mai sus , avand la dispozitie 14 zile din momentul receptionarii produselor de a face returul, fara a invoca vreun motiv. Cheltuielile de transport cu returul produsului revin in sarcina cumparatorului, iar restituirea banilor se va face in conditiile enumerate mai sus (maxim 14 zile din momentul receptionarii returului, in contul in lei furnizat de cumparator);
- Livrare eronata/Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site/Produs expediat cu defecte. Dupa cum este specificat si in rubrica “Cum comand”, recomandam verificarea coletului la livrare atunci cand este posibil si in caz de neconcordante intre comanda plasata si cea livrata , recomandam refuzul comenzii si intocmirea unui proces verbal impreuna cu livratorul + sa ne informati in maxim 24 de ore despre acest aspect;
- In cazul preluarii si observarii ulterioare a neconformitatii intre comanda plasata si produsele primite, deoarece acestea erau de asa natura ca nu au putut fi sesizate la verificarea coletului la livrare, se procedeaza in felul urmator :
- Cumparatorul va trebui sa ne semnaleze acest aspect pe mail/telefonic in maxim 24 ore din momentul receptionarii. In acest caz cheltuielile generate de transportul marfii sunt suportate de catre DOMIO, cumparatorul nu va plati nimic.
- Produsele se returneaza in ambalajul original, in starea in care au fost primite, cu accesoriile aferente si certificatul de garantie primit. Va rugam sa descarcati si FORMULARUL DE RETUR ( descarca formularul )
10.7.PRODUSE CARE NU BENEFICIAZA DE DREPTUL DE RETURNARE :
- Produsele livrate clientului “LA COMANDA”, care nu erau pe stoc in momentul plasarii comenzii;
• Produse care prezinta urme de folosire, uzura, deteriorare in urma manevrarii de catre client (zgarieturi, loviri); - Produse desigilate din cutii (produsele care se vand la m²/metru patrat, nu se pot restitui daca au fost desigilate din cutii);
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
10.8.De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
10.9.Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, sau daca cumparatorul a expediat produsul fara furnizarea tuturor informatiilor necesare pentru a plati rambursul, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
10.10.Rambursarea Sumelor.
10.10.1.Rambursarea sumelor se va face exclusiv prin transfer in cont bancar transmis de catre Cumparator.
10.10.2.Suma rambursata nu va include si contravaloarea transportului aferent returului.
10.10.3.Rambursarea se va face in termen de maxim 14 zile de la data acceptarii returului de catre vanzator si emiterii facturii storno.
10.10.4.Aceşti termeni sunt valabili doar pentru persoane fizice care au achizionat produse de pe www.domio.ro si le-au primit in urma transportului prin curier.
10.10.5.Clientii cu statut juridic nu au dreptul sa denunte unilateral contractul.
- CONFIDENTIALITATE
11.1.Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
11.2.Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract, fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
11.3.Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiti si permiteti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
- PROMOTII, CAMPANII, OFERTE SI MESAJE PUBLICITARE
12.1.Vanzatorul poate publica pe Site informatii ori mesaje despre Bunuri, Servicii si/sau Promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
12.2.Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate in mesajele ce le insotesc.
12.3.Vanzatorul poate retrage sau poate modifica o oferta de Bunuri si/sau Servicii, in orice moment, fara a datora cuiva penalitati sau alt gen de daune, de orice natura.
12.4.Tarifele afisate pe Site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea Bunului/Serviciului, in cazul in care sunt Bunuri/Servicii in promotie. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de transport. Astfel, se evidentiaza promotia pentru fiecare Bun/Serviciu, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).
12.5.Toate informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici si greutate, a preturilor, a stocurilor per Bun si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia link-uri catre alte site-uri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind cu titlu de prezentare.
- COMUNICARI COMERCIALE
13.1.Utilizatorul/Cumparatorul/ Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
– prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;
– prin contactarea Vanzatorului si transmiterea unui mesaj clar privind dezabonarea.
In urma achizitionarii unui Bun si/sau Serviciu, Vanzatorul va putea transmite Cumparatorului/ Clientului Comunicari Comerciale cu privire la:
– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul si/sau Serviciul achizitionat;
– solicitare feed-back privind experienta avuta pe Site, cu ocazia efectuarii achizitiei online, si/sau privind experienta cu expedierea Bunului/prestarea Serviciilor, cu ocazia primirii Bunului/prestarii Serviciului la adresa indicata;
– Newsletter, dar numai in caz de abonare la acest gen de serviciu; Newsletter-ul se poate trimite si Utilizatorului care nu a achizitionat inca vreun Bun/Serviciu de pe Site, dar care si-a creat un Cont pe Site si si-a exprimat acordul pentru primirea unor astfel de Comunicari. Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate in prezentul Document, de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele Dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile Dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea Dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului in modalitatile mentionate in prezentul Document.
- Review-uri. Comentarii. Intrebari si Raspunsuri
Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Contact” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui Bun sau Serviciu. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil si nelimitat teritorial de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest Continut. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
- sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit Bun si/sau Serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
- sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;
- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator, ori Vanzatorul si/sau personalul, angajatii, reprezentantii, prepusii, colaboratorii, consilierii acestuia;
- sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Contact”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
- sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit Bun si/sau Serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
- sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
- sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
Pe langa o evaluare realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru Bunul sau Serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al Bunului si/sau Serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca se incalca Termeni si Conditii Online de pe Site. Textele sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri” si chiar de a suspenda / elimina contul acestuia de pe Site.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail: office@domio.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 15 de zile calendaristice de la primirea acestora.
- RASPUNDERE
15.1.Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si/sau Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
15.2.Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, fiind responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
15.3.Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Clientul Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Online afisate pe Site in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
15.4.Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Online afisate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil tuturor Utilizatorilor/Clientilor / Cumparatorilor de la momentul afisarii pe Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
15.5.Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi/link-uri din Continut, indiferent de natura acestor legaturi/link-uri. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
15.6.Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al Continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vanzatorul, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
15.7.Vanzatorul nu garanteaza Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri si/sau Servicii, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Site (a inregistrarii pe Site a unui Cont al Utilizatorului/Clientului).
15.8.Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
- Site-ul, Bunul sau Serviciul va fi potrivit cerintelor sau asteptarilor Utilizatorului/Clientului;
- Site-ul va functiona neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
- Bunurile/Serviciile obtinute ca bonus, in cadrul vreunei promotii ori campanii publicitare, la Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului, vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.
15.9.Operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare etc., care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului, decat in limita prevederilor din Document.
15.10.Vanzatorul nu raspunde pentru daunele de orice fel si de orice natura create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate, pentru care Clientul/Cumparatorul a asigurat montajul, prin mijloace proprii ori subcontractate, cu incalcarea instructiunilor de montaj si/sau a prevederilor certificatului de garantie aferente fiecarui Bun in parte, ori a celor referitoare la sanatatea si siguranta in munca.
- MASURI PRIVIND LIMITAREA POSIBILITATII DE FRAUDA
16.1.Vanzatorul nu solicita Utilizatorilor/Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
16.2.Vanzatorul isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator/Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca reprezinta interesele Vanzatorului.
16.3.Utilizatorul/Clientul se obliga sa informeze Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
16.4.Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Utilizator/Client/ care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru dezactivarea contului de Utilizator/ Client aferent acestei adrese de e-mail.
16.5.Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
16.6.Urmatoarele actiuni vor fi considerate tentativa de fraudare a Continutul Site-ului Vanzatorului:
– de a altera sau de a modifica Continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Vanzator catre Clienti;
– de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
– de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, Continutul expediat prin orice mijloc de catre Vanzator catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului. Vanzatorul isi rezerva dreptul de intreprinde orice masuri legale care se impun in astfel de situatii, incusiv de a formula plangere penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) pus in opera astfel de actiuni.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES
17.1 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
17.2 FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Va rugam sa parcurgeti Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
- CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi in continuare responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale prevazute in Document.
- FORTA MAJORA
Nici una din Parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului Partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
- LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Document este supus legii romane. In cazul existentei unor neintelegeri intre Vanzator si Utilizator/Cumparator/Client se vor aplica prevederile prezentului Document – Termeni si Conditii Online.
Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila a acestor litigii nu va fi posibila intr-un termen de maximum 60 de zile de la debutul lor, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului.
- DISPOZITII FINALE
21.1.Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. Site-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzatorul Utilizatorului/Clientului/ prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul se declara de acord cu si accepta prevederile acestui Document („Termeni si Conditii Online”).
21.2.Daca oricare dintre dispozitiile de mai sus va fi gasita nula, nevalida, nefunctionala, sau nelegala, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.
21.3.Pentru mai multe detalii va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti prin e-mail pe adresa: office@domio.ro , unde/de unde veti avea un raspuns in cel mai scurt timp.
21.4.Programul de functionare al serviciului de Suport Clienti este de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00 -18:00, cu exceptia zilelor de Sarbatori Legale, asa cum sunt acestea stabilite de lege.
Date legale
SC HOME KIT DECORATION SRL
CUI: RO21381404
J12/1604/2007
Capital social: 200 RON